Veelgestelde vragen

Ik wil geen account aanmaken, kan ik dan toch bestellen?
Ja hoor, dat kan. Je kunt gewoon je NAW-gegevens en emailadres invullen bij het winkelwagentje en dan zo je bestelling doorvoeren.
 

Nu jullie verhuisd zijn naar een nieuw soort shop, kan ik niet meer inloggen!
Je account is mee verhuisd naar deze shop, maar het wachtwoord helaas niet. Je kunt je een nieuw wachtwoord aanvragen, door op de link van "wachtwoord vergeten" te klikken. Dan geef je je emailadres door waarmee je bent ingeschreven. Je emailadres is vanaf nu ook je nieuwe gebruikersnaam.
Je ontvangt dan een mailtje met een link. Als je hierop klikt, krijg je een pagina waar je zelf een nieuw wachtwoord kunt opgeven. Daarmee kun je dan ook gelijk inloggen.

 

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Behoorlijk snel. Het hangt af van het tijdstip van betaling, met internetbankieren kan het heel snel. Alle betalingen die voor 12.00 uur 's middags bijgeschreven zijn, die bestelling wordt diezelfde dag nog verzonden. Dat geldt ook voor iDeal en Paypal. Gemiddeld heb je je kralen dan de volgende dag in huis.

 

Ik heb net een bestelling geplaatst maar ik ben wat vergeten, kan ik het nog toevoegen?
Dat kan natuurlijk. Je kunt per email doorgeven welke items je nog toe wilt voegen. Wij passen dan je bestelling aan en hiervan krijg je een bijgewerkte factuur toegezonden per email.

 

Help, de bevestiging van mijn bestelling is niet aangekomen!
Dit kan twee redenen hebben. Het kan zijn dat je per ongeluk een typfout hebt gemaakt bij het opgeven van je emailadres. Daardoor komen berichten natuurlijk niet aan.
Het kan ook zijn dat de spamfilter van je email-account te scherp ingesteld staat waardoor automatisch gegenereerde berichten van bijvoorbeeld een webshop worden geweigerd. Dit komt steeds vaker voor en het is de verantwoordelijkheid van de klant om te zorgen dat berichten bezorgd kunnen worden.

 

Wat zijn de verzendkosten?
De verwerking- en frankeringskosten binnen Nederland verschillen van die voor levering in andere landen in Europa, zie onderstaand.
Verzending producten binnen Nederland:
Bestellingen tot € 35,00: € 2,50
Bij een bestelling boven € 35,00 worden geen kosten berekend.
Bij besteding boven € 100,00 wordt de bestelling aangetekend verzonden, op kosten van Kralenkwarts.
Als je voor meer dan 150 euro bestelt, krijg je 10% korting. Dit wordt automatisch berekend.

Verzending binnen Europa:
Bestelling tot € 75,00: € 3,90 verwerking- en frankeringskosten
Bestelling boven 75,00: € 6,95 verwerking- en frankeringskosten voor aangetekende verzending.

 

Is Kralenkwarts ook een gewone winkel waar ik langs komen?
Eigenlijk niet. Kralenkwarts is een webwinkel en ik werk vanuit huis. Het is wel mogelijk om op afspraak langs te komen en de kralen te bekijken en direct te kopen. Dit kan op weekdagen en graag dus een afspraak maken omdat ik ook niet altijd thuis ben.

 

Kan ik telefonisch bestellen?
Helaas is dit niet mogelijk. De shop is administratief en logistiek ingesteld als webwinkel. Als je via de site bestelt, gaat het sneller en accurater. En het komt toch allemaal bij mij uit. ;-)

 

Verkoop je ook gewone stenen en mineralen?
Kralenkwarts is voornamelijk een kralenwinkel dus ik verkoop stenen en mineralen alleen in kraalvorm of evt. als hangertje.